Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Jenny - 2 juni 2010 07:33

God morgon mina vänner !

Hade en underbar dag hemma igår.

 

Emil åkte på utflykt med dagis och så passade jag och Maja på att åka och köpa lite blommor till trädgården.

Sen gick vi och myste , planterade alla blommor, fikade lite m.m

En lungn och skön dag utan en massa måsten.

Men idag har jag löpningsabstinens :)

När jag hämtade Emil efter utflykten så var han så uppspelt.

Dom hade åkt buss hela långa vägen till Strömma :)

Frågan är vilket han uppskattade mest....

Åka buss, kolla på djuren eller matsäcken ? :)

På eftermiddagen gick jag och barnen en promenad till en lekplats i "byn" vilket dom tyckte va jätte kul.

Middagen igår bestod av hemmagjorda grillade hamburgare !

Mums, men kanske inte så kalorifattigt :)

Maja somnade som en stock när jag la henne.

Emil var oxå ganska trött efter att han kommit hem från fotbollen där han tittade på Anton med farfar.

 

Hoppas ni får en underbar dag i solen !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards