Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Kugghjulen går på högvarv !

Av Jenny - 5 september 2013 22:18

Det har lindrigt sagt varit en fullspäckad dag !
Först ett grymt bra pt pass på Hälsohuset .
Nu börjar det komma upp i den nivån jag vill att det ska vara på.
Och det betyder att jag nästan ska behöva krypa ut ur gymmet .
Sen snabbt hem för en dusch och lite kaffe innan jag skulle till klippcenter för en ny frisyr.
Det tar ett tag att vänja sig vid ett nytt utseende, men jag gillar t mer och mer för varje gång jag kolla mini spegeln.
Efter jag hämtat Emil och hans kompis i skolan så släppte jag av båda killarna och maja hos grannen för lite lek.
Då passade jag och David på att stöda huset .
Blir så mycket lättare och går betydligt fortare när barnen inte är hemma.

Nu sitter jag och lyssnar på när båda barnen och en liten Leo ligger och snarkar i sina sängar .
Ganska rogivande faktisk .

Fick tips om en ny utbildning idag.....
Och nu är jag grymt kluven vilken jag skulle välja om jag fick möjligheten att gå.
Snacka om att kugghjulen går på högvarv i mitt lilla huvud!

Borde igentligen ha börjat packa för länge sedan för att få tid över till träning imån innan jag åker.
Får nog slita mig ifrån soffan och börja lite smått innan ögonlocken blir för tunga.


Fick en kommentar av min morfar idag när han såg bilden efter jag hade klippt mig.
"Va smal du har blivit !"
Det kommer jag leva på ett tag :-)

Dröm sött <3

Det är flera som sagt att jag är väldigt lik min mamma på den här bilden.....
Jag har svårt att se det själv, men det tar jag iså fall som en komplimang eftersom jag har en så fin mamma !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards