Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Jenny - 1 augusti 2013 19:44

Trots all irritation och frustration så har dagen varit ganska okej ändå.
Barnen som brukar titta på sommarlov till frukost valde idag att titta på Albert och Herberts julkalender eftersom vi inte kan titta på tv .
Ett lite udda val om jag får säga mitt :-)
Klippte gräset på förmiddagen och jag var lite nyfiken på hyr mycket jag brände under den tiden så pulsklockan fick följa med mig .
Efter gräsklippningen fick det bli ett svettigt pass på gymmet .
Passade på att titta lite på tv när jag ändå var ensam på gymmet :-)

Att Telia har varit och är j-la rövhål är ingen nyhet efter alla duster, men nu kan dom dra nåt gammalt över sig och försvinna från jordens yta !

Nu blir det sen middag....
Grillat, sparris , halloumi, broccoli med lite smör.
Mums !!!

Kramen

Av Jenny - 1 augusti 2013 10:19

God morgon soliga torsdag !
Nu har både vuxna och barn i vår familj klarat sig utan tv, telefon och bredband i snart nitton timmar :-)
Ilands problem .... jo visst, men man är ju smått beroende.
Irritationen över det kraschade bredbandet fick mig att åka till gymmet igår eftermiddag för att få ut mina aggressioner.
Men denna stackars lönnfeta kroppen har ju inte styrketränat på ett tag nu och det känns i dag.
Hela överkroppen känns mörbultad !
Men träningsvärk är en skön känsla :-)
Idag är det dax för benen att få sig en omgång.
Kör även igång med ett par dagar med pf med start nu.
Så kaffe får bli dagens frukost .

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards