Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Jenny - 30 augusti 2013 07:47

God morgon härliga träningsvärk !
Idag är jag väldigt nöjd med mitt beslut om att ha en träningsfri helg.
Jag har sjukt ont i nästan hela kroppen och igår kväll trodde jag nästan att jag skulle få influensa.

Idag var det dax för vägning igen......
Efter halva veckan så hade jag inte gått ner ett gram.
Men idag slutade vågen på -0.5 kg och 1 cm i midjan.
Det var inte mycket, men det går åt rätt håll :-)

Igår fick vi äntligen igång Emils fyrhjulng igen !
Den har stått still i snart ett och ett halvt år.
Det var en lycklig kille som körde runt på vägen med sin syster i går kväll :-)

Efter som det är fredag och både träning och kost har gått så bra denna veckan , så unnar jag mig en liten frukost idag.
Måste ju ladda inför min och Majas städdag som vi ska ha idag.

Inatt har det varit riktigt trångt i vår säng.
Och då har inte barnen legat där.
Till vår stora förvåning så har båda katterna legat nästan hela natten utan ett ända fräsande eller attackerande :-)
Hoppas på att dom har accepterat varandra nu.

Kramen

Rysk yoghurt med hemgjord müsli , 2 fröknäcke med smör och ost samt lite vitaminer.
Kaffe får det bli efter lämningen på skolan.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards