Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Jenny - 11 augusti 2013 08:48

God morgon regniga söndag !
Usch vilket väder det är.
Åska och störtskurar.
Inget ultimat väder att bära ved i , men veden kommer idag och den måste in.
Det blir en bra träningspass :-)

Än så länge är det bara jag och Maja som är vakna.
Hade gärna velat sova lite till efter en si sådär natt, men det ville inte lilla Maja.
Det har varit otroligt dålig och varm luft inne inatt och mitt knä har krånglat igen.

Igår innan jag åkte till gymmet för att träna och stänga, så fick Emil en massa stora utslag som vandrade runt på kroppen.
Trodde inte han skulle få sova inatt med tanke på hur mycket dom kliade, men han har sovit som en stock och gör det än.
Måste ju ha något med det som varit innan att göra.
Räcker det inte nu ?!
På gymmet fick jag till ett grymt pass med både intervaller på bandet och styrketräning.
Jag har gått från ca 30 kg till 77 i benpress och från hastighet 9 till 15 på intervallerna .
Framsteg :-) all tid jag lagt på gymmet har verkligen gjort nån nytta!

Igår bokade vi höstens badresa till Danmark till barnens stora glädje.
Det blir många långa veckor av längtan för dom små :-)

Nu är det fax för lite kaffe....
Har tänt lite ljus och verkligen myst till det idag.
Hoppas ni får en bra dag !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards