Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Jenny - 13 augusti 2013 16:33

Idag har det varit full rulle hela dagen !
Hela familjen hjälpe till med städningen (mer eller mindre) under förmiddagen.
Maja har varit hos tandläkaren och det gick galant :-)
Hem direkt för att byta om till träningskläderna och sen åka till gymmet för en svettig timma.
Nu har jag ätit två ägg och en massa vatten.
Jag ska snart förbereda inför kvällens middag.
Krämig kyckling i ugn med bacon, svamp, färsk timjan och grädde.
Till efterrätt blir det en god chokladpannacotta.
Det är jag väl värd.
Fuskvägde mig lite i morse oxå.....
Ca 1.5 kg sen igår och JA jag är medveten om att det är mycket vätska som försvinner i början, men bara det går neråt så är jag nöjd.

Igår fick jag ett litet ryck i köket medans Emil var på fotbollsträningen.
Först bakade jag och maja lchfknäckebröd och sen gjorde jag en god omelett med bacon, svamp och ost.
Grymt mättsamt!

FYI !
När man svettas, så är det fettet som gråter :-)


Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards