Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Jenny - 20 augusti 2013 07:45

God morgon soliga tisdag !
Då sitter man här igen med en kopp kaffe och försöker planera dagen.
Känner mig en aning sliten idag efter en nattlig åktur till Torrås för att hämta Emil som skulle sova hos en kompis, men han ändrade sig tvärt.
Idag börjar vår lilla tjej på dagis igen.
Väldigt välbehövligt för alla parterna i denna familjen :-)
Imån är det dag för Emil att börja skolan.
Idag ska jag och Emil ta oss in till stan för att hämta ut mitt startkit till lördagens midnattslopp .
Kanske ta en sväng till mormor oxå om hon behagar hålla sig hemma :-)

Igår fick jag efter många om och men med mig barnen till Willys för att storhandla lite.
Efter att skafferi , kyl och frys var fyllda så va det dax för gräsmattan att få sig en välbehövlig omgång.
Och sen avrundade jag med en promenad.
Hade för skoj skull på mig pulsklockan för att se hur mycket jag brände....
På ca tre timmar med gräsklippning och en timmas promenad ca 1000 kcal.

Ha en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards