Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Jenny - 22 augusti 2013 19:31

Skrev ju redan i morse att jag kände mig lite nere....
Men under dagen har jag känt mig smått konstig.
Enormt trött, huvudvärk och mer nedstämd.
Men jag genomförde mitt gympass, för jag vet att det kan få mig att må bättre.
Jag och David har varit och tittat på en överraskning till kidsen.....eller kanske mest till mig <3
Barnen har haft varsin kompis hemma i eftermiddag ...fullt ös :-)
Killarna åkte till träningen och majsan hoppade i badet medans jag fixade i köket.
Sen fick jag däng av maja i memory.
Vad är det för speciellt med barn och memory ?!?!

Nu slappar jag i soffan , provar ett glas av det nya vinet och två finn crisp med skagernröra :-)
Lite vardagslyx.

Kramen

Min lilla vinnarprinsessa <3

Mums !

Helt klart godkänt :-)

Av Jenny - 22 augusti 2013 07:49

God morgon regniga torsdag !
Vart tog den utlovade solen vägen ?
Det mesta känns mycket lättare på morgonen när jag vaknar upp till sol.
Och idag hade jag verkligen behövt sol....
Känner mig orkeslös och allmänt nere.

Idag kör jag fjärde dagen i rad med periodiskfasta.
Och det går oförskämt bra !
Jag lyckades till och med bränna av ett grymt pass på gymmet i går under fastan.
Hoppas det ger lite fina resultat på vågen oxå, för imån är det dax för vägning igen.
Innan jag hade testat pf så trodde jag att jag skulle behöva gå hungrig mycket, men så blev det verkligen inte.

Även idag blir det ett pass på gymmet efter jag lämnat barnen.
Igår körde jag ca 30 minuter tung styrketräning och 60 minuter crosstrainer.

Idag ska vi ev åka och titta på en liten överraskning till barnen :-)
Återkommer ang detta.

Kramen

Svettigt, men väl värd lite nervarvning :-)

Fortfarande besviken att jag inte lyckas bränna mer på den tiden.
Kör ju fullt ös hela tiden!

Bröt fastan med lite rostbiff, gräddstuvad vitkål, bris och tomat.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards