Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Jenny - 21 augusti 2013 07:45

God morgon soliga/disiga onsdags morgon !
Har verkligen sovit som en stock inatt och det har även barnen gjort .

Idag börjar vår Emil i tredje klass.
Vart har tiden tagit vägen?!?!
Det var inte länge sedan jag lämnade både Emil och maja på dagis, men istället kommer jag om ett år att lämna båda på skolan!!!
Tiden går läskigt fort ibland....inte konstigt att jag känner mig gammal.

Idag är första dagen med vardagsrutiner.
Och det betyder givetvis att det blir ett pass på gymmet efter det att jag har lämnat barnen .
Resten av dagen kommer bestå av en massa småpysslande.
Det finns alltid saker att göra....konstigt nog :-)

Igår hade jag och Emil en mamma och son dag.
Vi åkte först till min mormor och fikade, sen vidare till stadium för att hämta ut min tröja till lördagens midnattslopp.
Sen åt vi goda lchfpannkakor med grädde och färska bär.

Ha en fin dag !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards