Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Jenny - 28 augusti 2013 07:46

God morgon dimmiga onsdag !
Vaknat upp efter en bra natt.
Både barn, katter och make har hållet sig lugna :-)
Till min stora glädje har jag en hemsk träningsvärk idag.
Det är alltid lika trevligt när den kommer och hälsar på :-)
Jag har som mål att förbränna nästan lika mycket som jag gjorde igår.

Idag blir det fokus på kondition på gymmet.
Sen ska det trimmande trädgården och hemmet städas.
Förhoppningsvis kommer svärfar och hjälper oss med det sista på fasaden.

Kör på med dag tre med pf denna veckan och det går som på räls :-)
Det går även riktigt bra att träna under fastan.

Jag längtar verkligen till morgondagens pass.
Det blir något helt annat, men det ska bli sååååååå kul !

Ha en fin dag !
Kramen

Detta brände jag på ett pass på gymmet och efter att ha klippt hela gräsmattan.
Hoppas på lika mycket idag :-)

Det har blivit lite framsteg när dom kan sitta så nära varandra utan att fräsa.
Igår busade dom till och med lite ute på gräsmattan :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards