Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Jenny - 26 augusti 2013 07:44

God morgon soliga måndag !
Då starar vi ännu dn ny och orörd träningsvecka .
Trodde jag skulle vara stel som en pinne och ha grym träningsvärk idag efter midnattsloppet i lördags, möten icke då.
Så et är bara att köra på med ett tungt gympass idag.
Men först kaffe, vitaminer och vatten till frukost eftersom jag startar en ny veck med pf.

Fick gjort allt jag hade planerat i går....
Räkningar, ansökningar och scheman......
Barnen lekte med varsin kompis nästan hela dagen.
På eftermiddagen satte vi igång med ett långkok och resultatet blev en jätte god gryta.
Skulle tittat på en film efter att barnen somnat, men David somnade oxå :-)
Dunbollen Leo har sovit i min säng hela natten.
Och jag kan inte fatta hur en sån liten varelse kan ta så stor plats i en dubbelsäng :-)

Ha en fin dag i solen !
Kramen

Min pf frukost :-)

Att det kunde vara så här mysigt att betala räkningar <3

Den goda grytan .....äntligen klar !

Vi hade goda champinjoner från sätila i maten idag :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards