Jenny Gustafsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 07:19

God morgon mina solstrålar !Jag har bara en fråga :Hur skönt är det att starta dagen med att sätta sig på en nyavtorkad, blöt och kall dassring ??!Fy !!Då börjar snart helgen igen och denna helgen blir det tyvärr ingen målning eftersom det tydligenvar väldigt jobbigt för butiken att beställa hem vår färg.Men imorgon är det fotbollsträning och kalas för Emils del.Lite städning kanske vore på sin plats oxå :-)David jobbar hela helgen så det blir ingen löpning innan senare på eftermiddagen i mån.På måndag börjar uppladdningen inför tappavarvet nästa lördag!Ha en bra dag i solen !Kramar jenny

Av Jenny - 19 maj 2011 08:11

God morgon !Vissa dagar känner jag att jag får nog !Jag lägger all energi på att alla andra ska vara nöjda och glada, må bra och ha det bra!Men när jag själv vill ha något eller behöver stöttning så märket jag hur ensam jag är....Men å andra sidan.. hur dum är jag inte som sätter mig själv sist. !!Detta får bli en vändpunkt !Är så nöjd med mitt garageprojekt i går !Man märker ganska fort hur mycket skit man samlar på sig och hur fort det går .Nu får man lätt in en halv bil i garaget utan problem :-)I går eftermiddag sprang jag en ny runda och jag hade hittat en app till telefonen som skulle mäta rundan.Men när jag kom hem och avslutade rundan så hade det slutat funka :-(Men jag uppskattade rundan till ca 8 km på ca50 minuter !Mycket nöjd med den rundan.Ska börja jobba lite på längre rundor i stället för att jaga bättre tider på min gamla runda.I kväll ska jag till banken och efter att barnen somnat ska jag kolla på dur vad du äter.Ha en bra dag !Kram Jenny

Av Jenny - 18 maj 2011 08:51

Hej på er !Hoppas ni har sovit gott .Idag är det ledig onsdag med hela familjen.Och dagen till ära så ska vi äntligen städa ur garaget :-)Och förhoppningsvis så kanske vi kan köra in halva bilen i garaget i kväll :-)Är det någon som vet ifall man kan köpa lösa stödhjul ??Har jätte många barncyklar , men det fattass lite stödhjul .När Emil va tre år så cyklade han med stödhjul , men det tror jag inte Maja " rädd för allting" Gustafsson kommer göra !Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag ska sätta i gång .Får se om det kan bli några före och efter bilder :-)Ha en bra dag !Kramar Jenny

Av Jenny - 17 maj 2011 20:09

      Jag ryser när jag ser dessa bilderna <3

Av Jenny - 17 maj 2011 20:06

       

Av Jenny - 17 maj 2011 19:07

  Liljekonvaljer plockade i trädgården !


Och så en liten ego bild :-)


  

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 17 maj 2011 12:42

Då har lunchen trillat ner i magen igen, och idag blev det ungsstekr lax, keso och en tomat.Hur gott som helst !Rotade igenom min väska innan på jakt efter nåt.Jag vet inte hur många "to do it" listor jg hittade !Några var hur jag skulle äta o h träna under den veckan och några va om vad som behövdes göras hemma m.mJag ljuger inte om jag hittade ca sex stycken :-)Är det bara jag som är beroende av att göra alla dessa listor ??Nu drar vi igång eftermiddagen....Ska börja med att få och och hämta posten och få mig en nypa luft.Kram jenny

Av Jenny - 17 maj 2011 06:47

Oj vilken kväll det blev igår !Jag som trodde det skulle bli en lugn kväll med tanke på hur tidigt barnen gick upp, men så fel jag hade .Maja var super speedad fram till halv nio ungefär sen gav hon upp och somnade i sin säng.Vid ett tillfälle blev det alldeles tyst och efter en liten stund kon hon ut ifrån badrummet med en orange tusch (vet inte riktigt hur det stavas) men en tuschpenna hade hon smugglat in på toa och kommer ut där ifrån med orange ägo skugga och läppstift !!!!!Först blev jag en aning matt och irriterad, men sen kunde jag inget annat än att skratta åt det :-)Skitunge !Kommer säkert bli jätte lätt att tvätta bort det.Idag har jag en svag känning i rumpa och baksida lår att jag tog i så på löpningen i går och det gillar jag :-)Det ska kännas att man gjort nåt !Hoppas ni får en bra dag !Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards