Jenny Gustafsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny - 16 maj 2011 18:12

Gud va skönt det kan kännas i kroppen efter löpningen !Jag pressade mig själv lite extra idag och ändå blev det bara 33 minuter på 5 km !Men det känns verkligen at jag tog i lite extra :-)Nu blir det soffan för resten av kvällen .Kramar jenny

Av Jenny - 16 maj 2011 08:29

Är så seg idag trots att jag la mig tidigt igår.Hoppas verkligen att jag piggnar till snart för idag är det dax för ännu en löparrunda :-)Har nog aldrig känt mig så taggad när det gäller träning som nu.Kanske kan bero på att det gick så bra förra veckan !!Har dessutom lyckats hålla vikten hela helgen :-)Ha en bra dag Kramar jenny

Av Jenny - 15 maj 2011 09:31

God morgon mina vänner !

Idag har vi legat kvar i sängen och bara myst......inte ofta det händer :-)

Men i bland kan det vara skönt det med.

Det var en lyckad kväll i går.

Lite synd att Saade trillade ner till en tredjeplats :-)

Emil satt spänd som en fiolsträng fram tills kl 00,30 i natt.

Idag är det barnkalas för Emils del.

Har så många projekt som jag skulle vilja få gjorda, men jag vet inte i vilken ordning jag ska göra dom :-)

Men jag tror jag börjar med en kopp kaffe så att hjärnan kan börja jobba lite !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 14 maj 2011 22:41

Jag har inga komentarer hur dåliga bidrag det kan finnas !!!Seriöst !!!!Utöver det så har vi en super trevlig kväll med Elisabeth och Johan.God mat och dryck :-)Kramar jenny

Av Jenny - 14 maj 2011 20:04

Detta har varit en händelserik lördag :-)

Först em mysig lördagsfrukost med familjen och efter det löpning.

6.5 km på 41 minuter !!!

På eftermiddagen kom dessa på besök :

 

    Väldigt oväntad spontan fika från Åre :-)

 

Nu sitter vi och myser med storebror Johan :-)

  Elisabeth är och hämtar barn i Göteborg !

Vi har grillat gott och dricker gott......

Men jag är väldigt nöjd att jag han klippa och trimma gräset innan regnet kom.

Imorgon ska Emil på barnkalas i Gunnlered.

Under tiden ska vi till mamma och dricka lite kaffe :-)

Hoppas lillasyster har bakat nåt gott :-)

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 13 maj 2011 19:11

                


Hoppas ni får en mysig fredagskväll !!!!

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 13 maj 2011 18:59

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tömt kameran på bilder :-)

 

      Bilder från förra lördagen när familjen Olsson/Larsen var här !

 

                  Blandade bilder på fina familjen och våra närmsta grannar :-)

Av Jenny - 13 maj 2011 12:30

Jaha då va det roliga över igen (lunchen).Och det blev inget lyxigt idag heller :-)Funderar på vad jag och barnen ska laga för gott ikväll ...Några förslag ????Nu hoppas jag att eftermiddagen går fort så jag kan åka och hämta hem barnen och starta fredagsmyset.Imorgon blir det löpning, fotbollsträning, träsklippning och ev gäster på kvällen.Och sen finns det ju alltid lite små saker som man inte hinner med på veckodagarna.Bara tre timmar och tjugo minuter tills det blir helg :-)Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards