Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Jenny - 5 februari 2011 15:06

Nu är städningen nästan färdig...bara det tråkiga kvar...golven !

Men det känns skönt att inte behöva laga maten ikväll :-)

Vi har fuskat lite och köpt färdigmat....och svärmor gör tårtan.

Skönt att slippa den stressen.

Jag ska snart stänga in mig i badrummet och göra mig iordning...hade varit skönt om man kunde få vara ifred där inne oxå.

Kameran går varm så imorgon lär det dyka upp ett och annat kort här på bloggen :-)

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 5 februari 2011 09:13

Städa, städa varje lördag oxå varje jul.

Det tycker jag är kul !

NOT !!!

Idag känner jag verkligen inte för att städa.

Jag och Emil satt uppe inatt och väntade på David och på strömmen.

Precis när jag skulle få Emil att lägga sig vid halv tio så gick strömmen helt utan förvarning.

Så här satt vi i vår ensamhet, men va mysigt vi hade :-)

Vi tände ljus i hela huset, satt och spela fyra irad och memory.

Strömmen kom tillbaka vid ett igen så vi är ganska trötta idag :-)

Men nu hoppas jag att den inte ska försvinna mera, för ikväll ska vi ha kalas för barnen och innan det så ska här städas och helst tränas lite oxå.

Vet inte om man vågar gå ut idag....

Va millimetrarna från att få en tegelpanna i huvudet igår när jag gick ut!

Jag har blivit så sugen på ett promenadband !

Men varför ska alla saker man vill ha vara så jäkla dyra?????

4000:-    suck !

Nä nu måste jag äta färdigt min frukost.

Idag har David varit i affären och köpt färska frallor och jos till frukost......gud va gott det är ibland !

Speciellt om man bara äter Nutrilett till frukost varje dag :-)

 

Ha en bra dag mina vänner !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards