Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jenny - 9 februari 2011 14:10

  

Av Jenny - 9 februari 2011 13:52

Nu har vi tvättat två maskiner med tvätt, eldat skräp, burit ved, städat......

Nu kan mina killar komma hem !

Jag har haft en underbar förmiddag med min älskade Maja.

Vi har till och med unnat oss en bulle till fikat :-)

Det var vi värda efter allt slit.

Nu väntar vi bara på att dom ska komma hem.

Emil ringde från Östersundsflygplats......

Emil : Pappa dricker en öl och jag dricker en yoghurt !

Hmm nästan ingen skillnad alls :-)

Vid det här laget borde dom vara i Stockholm....

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 9 februari 2011 08:43

God morgon min vänner !

Vad ska man säga när Maja plötsligt flyger upp ur soffan och ropar : Mamma det är kobajs, det är kobajs !! ?

Det är knappt att jag kan hålla mig för skratt :-)

Idag när vi vaknade lyste en STOR SOL in genom fönstret.

En underbar start på dagen !

Njuter av min lediga dag med sötaste Maja   .

Tvättmaskinen går för fullt och brasan sprakar i spisen.....

Maja håller på att klä på sig själv och är hur harmonisk som helst.

När vi är klara ska vi gå ut och lapa lite solljus, elda skräp och Maja har bestämt sig för att prova sin cykel nu när isen är borta.

Håller tummarna för att Emils fyrhjuling snart är klar, för han har nog fått lite mersmak nu efter allt skoteråkande i Åre :-)

Hoppas hoppas hoppas !

Hoppas att killarnas Kjellgrensabstinens har stillats lite så dom kan hålla sig till vecka 13 :-)

För då åker vi upp hela familjen !!!

Ser redan mig själv sittandes längs en solig husvägg i Duved med en kall öl i handen :-)

Nu är det tandborstning på gång sen ska vi gå ut.

Ikväll blir det mera träning....har fått mersmak ....kanske hjälper till lite extra att vågen visar -0,5 denna veckan.

 

Ha en underbar dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards