Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Jenny - 10 februari 2011 17:02

Ännu en arbetsdag är över och jag har kommit en dag närmre helgen.

Det är nu i helgen som jag , mamma och Sanna ska på Melodifestivalen.

Det var oxå nu som jag skulle varit i mål med min viktnedgång...

Men det är jag inte !

Vägen har stått stilla fram tills denna veckan, för nu har vikten börjat rasa......-1,5 kg denna veckan så jag missade mitt mål med ca 3 kg, men jag är nöjd ändå.

Är ganska trött i huvudet i dag.

Jag har suttit och tragglat samma saker nästan hela dagen, vilket inte är speciellt stimulerande ,men väldigt skönt när det var klart.

Efter en snorhal körning hem så ska jag snart laga lite mat till familjen.

Idag blir det kotletter, potatis , sås och broccoli.

Inte så mycket sås för mig del, men gärna kött och grönsaker.

När vi har kollat på bollibompa och Maja har somnat så ska jag dra fram min träningscykel till tv:n igen.

Jag tror det är den dagliga cyklingen och min ändrade kost som har satt fart på viktnedgången igen.

NU kurrar magen så det är väl bäst att börja med maten.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards