Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Jenny - 24 februari 2011 20:19

Har precis kommit in efter att ha sprungit 5,5 km i mörkret.

Otroligt skönt att rensa hjärnan så här på kvällskvisten.

Nu ska jag äta en go macka och en smoothie innan jag ska slänga mig i duschen.

Sen ska jag krypa ner jämte min lilla sjukling.

Imorgon blir det vab....kanske inte fullt så kul, men nödvändigt.

Hoppas på att det är snabbt övergående.

Imorgon var det meningen att renoveringen skulle vara klar.........

Ehhhh jag tror inte att dom hinner.....inte ens halva huset är klart.

I går slängde en av dom ur sig en kommentar som fick mig att känna skulldkänslor för att vi inte har gjort mer förarbete, men det var inte meningen att vi skulle lyfta ett finger !

Ska blir väldigt spännande att se hur det går.

Jag är ingen expert , men det känns som om man skulle kunna få gjort lite mer på en hel arbetsdag.........

Ska försöka ta lite mer bilder imorgon när förhoppningsvis hela galveln är klädd med panel.

 

Dröm sött mina vänner !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards