Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Jenny - 13 februari 2011 12:49

Som jag har lämgtat efter denna dagen.....

Att få sova ut (minst till tolv :-)  )

Men när barnen är hos barnvakt och mannen jobbar då vaknar man klockan åtta !!!!

Blev sur på mig själv när jag såg va klockan var när jag vaknade.

Jag hade en helt underbar dag igår !

Lite shopping, god mat och dryck och som pricken över i......melodifestivalen !

Helt rätt bidrag gick vidare, men vilken skillnad det är att se detta evenemang live.

Jag och Ronja har varit ute på en promenad runt byn, men tyvärr fick hon ont i sitt ben igen, så jag fick bära henne don sista 3 kilimmetrarna :-(

Det får nog bli ett besök hos vetrinären snart.

Stackarn !

Nu är det inte långt kvar tills mina små älsklingar kommer hem, så nu ska jag passa på att städa undan lite och sen ska jag ut i solen igen och bära lite ved.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards