Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jenny - 23 februari 2011 07:02

Har varit vaken sen David åkte till jobbet konstigt nog, för jag är hur trött som helst.

Men efter en kopp kaffe och en lugn morgon så kommer jag nog igång :-)

Idag ska snickarna komma igen, och en kille som ska kolla på värmepumpen.

Men lustigt nog så har pumpen hållt värmen inatt !!!!!

Varför måste saker och ting fungera när man ska visa att den inte fungerar ???!

Jag tänker inte nämna några namn, men den personen som sålde luftvärmepumpen till oss har jag god lust att stämma på pengar för sveda och värk.

Det är hemskt att man i nästan ett och ett halvt år ska behöva stå ut med att ens barn kommer upp på natten/morgonen och nästan är blåa om läpparna, för att det har vrait så kallt inne.

Men som sagt i morse fungerade den.

Trodde nästan jag hade vaknat upp på Canarieöarna :-)

Det har snöat lite nu på morgonen !

Har talat om för dig hur mycket jag vill ha vår nu ?? :-)

Jag vill ha ett nyrenoverat hus och en vårfin trädgård !

Nu har min lilla tjej vaknat och gör mig sällskap i soffan.

Snickarna har fortfarande inte dykt upp !!!!

Löneavdrag :-)

Jag och barnen ska fly från arbetsplatsen lite idag....

Vi ska åka till barnens gamlamormor och fika lite.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards