Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jenny - 7 februari 2011 17:08

Nu är det bara tjejerna hemma !

Jag , Maja och stackars Ronja.

Känns ganska konstigt, men samtidigt ganska skönt.

Håller på att tvätta en maskin tvätt, men det tar ju dubbelt så lång tid eftersom den hela tiden stänger av sig efter en viss tid.

Ska vika färdigt tvätten och sen ska vi mysa ner oss i soffan och titta på bollibompa.

När Maja har somnat så är det träning och biggest loser som gäller.

Innan jag åkte från jobbet förut så toksnöade det, men nu öser regnet ner och det har börjat blåsa.

Riktigt kurarväder.

Hoppas på en god natts sömn och att Ronja är bättre i sitt ben imorgon.

Imorgon har Maja bestämt att vi ska ha tisdagsmys :-)

Hon frågade mig på vägen till dagis imorse vad vi skulle köpa för mys :-)

Nu har hon självmant tagit på sig pytten enbart för att hon tror att hon ska få vällingen lite tidigare :-)

Dom är inte dumma dom små ......

 

P.s Mia : Ta hand om mina killar !

 

Ha en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 7 februari 2011 14:24

 
Av Jenny - 7 februari 2011 11:59

Nu har mina killar anlänt till Duved!

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards