Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Jenny - 28 februari 2011 12:36

Då var det måndag igen !

Ny vecka.....nya utmaningar :-)

Idag är första dagen på ett nytt mer träningsrikt liv.

Jag började dagen med att sätta mig på träningscykeln kl 04:45.

Det bar inte så tufft som jag trodde det skulle bli.

Bara man har lite bra musik i hörlurarna så funkar det mesta.

I eftermiddag blir det en löparrunda !

I går provade vi ett nytt recept.

Är så trött på den maten som man lagar gång på gång.....vecka in och vecka ut.

I går blev det biff stroganoff.

När jag såg Emil sleva i som at maten så trodde jag nästan att han inte ätit på flera veckor (trots att det va ganska mycket lök i ).

I morgon ska det bli fiskgratäng med citronsås och potatismos.

Kanske inte det nyttigaste man kan äta , men det är gott :-)

På onsdag blir det raggmunk med fläsk !

Idag är det även en ny vecka när det gäller renoveringen.......

Vi måste på nytt gå till banken för att dom har slarvat bort våra färdiga lånepapper, som bara skulle vänta på att bli påskrivna, men i fredags fick vi beskedet att det inte finns något färdigt lån.

Ganska tuff situation med tanke på att renoveringen redan kommit halvvägs.

Hoppas verkligen att dom löser detta fort som attans !!!

Nu ska jag ta itu med dom två sista arbetstimmarna för idag.

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards