Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Jenny - 16 februari 2011 17:31

Nu börjar även denna dagen gå mot sitt slut och det känns i hela kroppen att jag inte har suttit i många minuter.

Vi har eldat brädor, varit hantlangare åt snickaren, bakat till jobbet imorgon och tränat.

Nu är jag slut !

 

          

Lite bilder från dagen.

 

Nu ska jag bara sjunka ner i soffan och kolla på bolli med barnen innan det är dax för dom att lägga sig.

Det lär inte ta lång tid från det att jag lägger huvudet på kudden innan jag somnar ikväll :-)

 

Här kommer lite andra bilder !

 

Kan verkligen rekomendera denna marmeladen till en god ost !!

Den är köpt på Grebbeshults delikatess :-)

 

             

Och lite bilder från i lördags !

 

Kramar Jenny     

Av Jenny - 16 februari 2011 07:50

Jaha då har man överlevt ännu en födelsedag :-)

Tusen tack för alla goa gratulationer !!!!

Det värmde i mitt hjärta   .

NU sitter jag och äter frukost med delar av min fina familj och tittar ut genom fönstret .

Där ute regnar det........BRÄDOR ! :-)

Det är underbart att höra när snickaren drar ner alla gamla brädor.

Det ska bli en fröjd att elda upp skiten sen :-)

När vi vaknade i morse så hade vi 16,5 grader inne !!

Lite väl häftigt måste jag säga.

Nu har vi ringt och klagat IGEN.

Men med tanke på hur många gånger vi ringt utan att det har hänt något, så varför skulle det hända nåt nu ???

I morgon är det min tur att bjuda på fika på jobbet.

Frågar är bara vad jag ska baka ?????

Jag har total idetorka :-)

Nu är det dax att gå ut och hämta med ved.....det lär behövas eldas en hel del idag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards