Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Jenny - 11 februari 2011 19:26

Idag har vi ett äkta "Svenssonfredagsmys" !

Med tacos och Lets dance :-)

Nu har Maja fått ett av hennes enorma utbrott för absolut ingenting !

Ganska frustrerande för den som inte kan stänga av som jag kan.

Det finns inte mycket som kan få mig på dåligt humör just  nu.......är taggad ut i fingerspetsarna inför morgondagen :-)

Lars och Lena kommer och hämtar barnen kl nio imorgon och David jobbar tidigt.

Strax efter nio ska jag bli hämtad av mamma, sen bär det va till Mickelboda för lite champagnefrukost m.m innan tåget mot Göteborg går.

Jag har fått ett presentkort av mormor som jag tänkte använda i morgon när man i lugn och ro kan gå och kolla i affärer utan att någon håller på att klättra ur vagnen eller gapar och skriker.

Det blir första gånger som båda barnen ska sova hos farmor och farfar i Varberg.......vet inte riktigt om jag ska vara ororlig eller bara släppa allt.......?

Jag har inte 100% tillit till mina svärföräldrar (tyvärr) även om jag hade velat det så har jag känt så här sedan Emil föddes.

Det har alltid varit så tryggt att mamma har kunnat passa barnen när vi ska iväg på något, men denna helgen funkar det inte efter som mamma ska med.

Men det är väl bara att välja........

I vilket fall som helst så ska jag ha hur kul som helst i morgon och bara njuta av att vara "mig själv".

Inte vara mamma, inte vara fru.....bara mig själv !

Nu ska jag krypa ner i soffan med öbriga familjen.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards