Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Jenny - 26 februari 2011 20:01

Nu har vi kommit hem från mamma.

Lilla sytster har fixat mina naglar och vi har fått god mat.

LIte bilder blev det allt på den korta tiden :-)

 

              

 

Jag fick ett jätte fint halsband som Sanna gjort, men tyvätt kom inte hela med på bilden  :-)

Nu blir det mello och goda ostar och marmelad fr¨ån Grebbeshults Delikatess !

 

Kramar Jenny

 

Av Jenny - 26 februari 2011 11:19

En bild säger mer än tusen ord !

 

  

Av Jenny - 26 februari 2011 08:09

Vaknade 06,30 ....klarvaken en lördagmorgon !!!

Första tanken som flyger genom mitt huvud är.......

Nä men om man skulle bege sig ut och springa :-)

Vad är det för fel på mig ?? :-)

Jag som älskar att sova !

Idag ska det grejjas i trädgorden.

Vi ska städa upp efter snickarna, riva det sista på huset....elda i tunnan m.m

I eftermiddag ska vi till mamma och hjälpa dom att "fälla" ett träd.

Efteråt blir det middag :-)

Drömmen hade varit om fyrhjulingen hade startat !

Måste hinna klämma in ett besök på delikatessen oxå.

Är så sugen på brieost och hjortronmarmelad !!!

Och ikväll blir det sista delfinalen på melodifestivalen hemma med familjen.

 

Önskar alla en härlig lördag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards