Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Jenny - 22 februari 2011 18:02

              


Lite blandade bilder från helgen !

Vi var ute nästan hela söndagen i det underbara vädret.

Jag är väldigt nöjd med mig själv att jag fick ner nästan alla brädorna utan att ta mig upp på stegen :-)

 

Jenny

Av Jenny - 22 februari 2011 12:44

Idag är jag seg som sirap !

Hjärnan fungerar inte i samma tempo som den brukar :-)

Igår kväll va jag så trött efter löpning i svinkyla och andra vardagliga bestyr så jag gick och la mig innan åtta.

Kanske hade varit ännu bättre om jag hade fått vara ifred......

Så ikväll blir det soffläge och bara ligga och titta på MINA program.

I går var det bara hockey på tv.

Vet inte om jag håller på att bli krasslig eller om jag bara har allmän brist på energi.

Längtar tills vecka 13........

Ska bli så skönt att komma hemmifrån lite och byta miljö.

Igår började Ronja med sin medicin och jag tyckte att hon redan imorse verkade lite piggare och hon haltade inte speciellt mycket.

Det är nästa som att ha en bebis hemma igen :-)

Hon ska lyftas upp i soffan och ner från soffan m.m

Hon ska inte hoppa, springa eller busa för mycket.

Det är inte det lättaste när man har en lekfull gammal tant hemma :-)

Nä nu är det dax att jobba vidare och hoppas på att tiden går fort i eftermiddag.

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards