Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Jenny - 1 oktober 2009 15:32

27 minuter kvar tills man får gå hem.

Det är dött som i graven på telefonen.

Har så mycket som jag skulle vilja få gjort hemma (helst på en gång).

Hade varit bra om man kunde dela på sig....

Ena halvan är den perfekta mamman som leker och tar hand om sina barn och andra halvan kör järnet med att packa upp alla lådor.

Åh vad effektiv man hade varit då :)

Nu verkar det ialla fall som om saker och ting har slutat gå sönder och strula.

Spisen som har trasiga vreden, avloppet som läckte ner igenom källar taket och hantverkaren ska vi inte ens prata om !

Än så länge trots motgångarna så har jag inte ångrat husköpet !

Saknar bara vissa detaljer sedan kan man "leva" som vanligt, så som spisfläkt och kasset till öppnaspisen, men det kommer väl vilket år som helst :)

 

Imorgon är det äntligen "dax för fredagsmys" !

Första fredagsmyset i nya huset.

Då kanske man t o m kan unna sig lite god mat och en liten öl !

Det är bara ett problem.

Jag har ingen som helst fantasi när det gäller mat.

Det går an när jag ska göra mat till mig själv , för jag har inte speciellt höga krav , mer än att det ska vara gott.

 

Dax för hemgång !

Av Jenny - 1 oktober 2009 13:58

Jaha nu var det gjort......

Jag har startat en blogg!

Många frågor poppar upp.....

Kommer någon läsa det jag skriver ?

Är mitt liv intressant nog ?

Det får tiden utvisa.

 

/JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards