Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Jenny - 9 oktober 2009 12:52

 Bara :

-tre timmar kvar till hemgång

-david och barnen inte har stökat ner för mycket.

-det finns mycket varmvatten till mitt bad.

-det blir en bra shopping dag på Gekås imån.

 

Många bara idag !

Nu börjar ialla fall arbetsveckan lida mot sitt slut.

Lika fort som arbetsveckan har gått, så rusar även helgen oftast förbi.

Efter som jag inte har någon dator hemma pga Telia så kommer jag inte att skriva något

förän på måndag igen.

I mån efter shoppingen ska jag och familjen på kalas till svärmor som fyllde 61 här om dagen.

Eller kalas och kalas....

Det blir bara vi !

Alla andra va på det stora kalaset som va nu i veckan.

Men när fotbollen tar över så lär väl jag och barnen dra oss hemmåt efter som jag kör.

Lite skillnad nu när man har flyttat utanför byn.

Förr va det bara att gå hem när man ville.

Nu måste någon alltid köra.

Och denna någon blir väl för det mesta jag.

Jag tror David har kört en gång kanske två under våra tolv år tillsammans.

Men den senaste gången och även den jag mest kommer ihåg var julafton -08.

Men det slutade med att jag fick en utskällning för att jag bara drack en nuppe och ett-två glas vin.

Det kommer ju alltid en dag efter och barnen har alltid en förmåga att vakna tidigt även om föräldrarna inte vill. :)

Men om man är hemma i någorlunda tid så kanske man hinner få i sig ett glas vin när barnen somnat:)

Om jag inte skriver något mer idag så får ni ha en trevlig helg och ta hand om varandra !

 

Kramar JeGu

Av Jenny - 9 oktober 2009 07:22

Ett tecken som visar att vi går mot kallare tider är väl ändå när dom sätter ut reflexpinnarna längs vägarna.

Bara vägarna håller sig bara och fina så får det bli hur kallt och snöigt det vill.

 

Hade en skit bra kväll igår, men inte fullt så bra natt.

Igår kväll hade jag inte mycket att säga till  om vad det gällde tvprogram.

Det va ju hockey !

Men då fick jag ett av mina få städryck !

Städade och plockade undan i badrummet så det är fint tills jag ska krypa ner i ett lyxigt bad ikväll :)

Röjde undan på den kaotiska köksbänken.

Natten kan man sammanfatta med gap och skrik !

 

Men ikväll är det fredagsmys och uppladdning inför ullared :)

 

Kramisar JeGu 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards