Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny - 19 oktober 2009 12:51

Än är inte sista idioten född !

Det har jag märkt idag när jag försökte förstå hur min snickare tänker.

Grejen är att han tänker inte alls !

Men än är inte sista ordet sagt och det är jag som kommer säga det :)

 

Får nog lägga på ett kol.

Slutar tidigt idag (15) så jag får någ gasa på lite.

Lite kaffe kanske kan få upp farten :)

 

Kram på er !

 

JeGu

Av Jenny - 19 oktober 2009 07:43

Då va man tillbaka i verkligheten och på krigsstigen !

Värdelöst att inte ha en dator hemma.

Idag är det dagen d när det gäller samtalet till hantverkaren !

Ska försöka att inte skälla för mycket :)

 

Uppvaktning och överaskningar, varje kvinnas dröm !

För vissa är det verklighet och vardagsmat !

Hur många är gråtfärdiga när man har sett ett avsnitt av ensam mamma söker ?

Kanske bara är jag.

Väcker ganska många känslor när jag ser hur uppvaktade och omhändertagna "mammorna" blir.

 

Nä nu är det dags att köra igång !

Ligger lite efter pga att jag var hemma i fredags.

Vi hörs !

Ta hand om varandra.

 

JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards