Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jenny - 28 oktober 2009 07:33

Hej igen !

Vet inte om jag kunde ha en bättre ledig dag än den jag hade går.

Det blev mycket gjort.

Först gick jag och Maja in till "byn" och handlade.

VI klyvde och staplade ved, fikade ute i det underbara vädret.

Izabella kom och lekte med Emil i nästan 5 timmar, men va kul dom hade :)

Jag bakade ett lchf bröd och 6 hålkakor.

Efter Majas dyk i lerpölen på gården så blev det en akut tvätt av ytterkläderna.

Men vad jag saknade vår torktumlare......

Istället fick jag hänga upp hennes kläder i lampkrokarna istället och elda som en tok.

Jag hoppas verkligen att dom är torra när hon ska till dagis dag.

Efter alla bestyr igår så somnade barnen utan protester och jag höll på att somna framför tv:n vilket inte är likt mig.

Maja sov inte en minut i går på dagen heller, bra gjort !

 

Idag blir det en lugn kväll.....

Laga mat, bollibompa, läggdags för barnen, sen är det mammastid !

Får nog tända en liten brasa oxå med tanke på hur kallt det är ute idag :)

 

Ha det så bra !

 

Kramar  JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards