Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Jenny - 5 oktober 2009 13:01

Ensam mamma söker !

(Inte jag )

Finns inte något program av dom jag ser som får mig att känna mig, glad , sprallig och nykär !

Varför går det inte fler sådana program eller visa flera avsnitt i veckan av ensam mamma söker?

Romantiken kanske inte alltid besvaras, men även en blind höna kan hitta en guldkorn :) !

Mer kärlek i vardagen !

Kram på er alla !

Av Jenny - 5 oktober 2009 07:44

Måndag morgon !

Efter en fartfylld helg är man ganska mör ikroppen.

Fredag kvällen var lugn och skön.

God middag och mys framför tv:n.

Men jag missade mitt efterlängtade bad i karet :)

Fredag natt kan sammanfattas med ett ord : KATASTROF !

 

I lördags var jag och familjen på IKEA.....oj vad mycket det är man vill ha hela tiden!

Emil gjorde framsteg på simskolan när han och David va där :)

 

Senare på eftermiddagen kom Christer, Johanna och Annika och hälsade på.

Det är sällan det bara "kommer förbi" folk när man bor som vi gör, så det är alltid kul med besök.

Sedan va det dax för middag mitt i alla forbolls- och hockeymatcher !

Borde vara förbjudet att sända matcher på en lördag eftermiddag-kväll !

 

Söndagen bara flöt på.....

Emil var på barnkalas hos Samuel , medans jag och Maja va hemma och röjde upp och försökte få ihop ikeagrejerna :)

På eftermiddagen kom Mattias, Ingrid, Valdemar och Hilma, med bullar och kakor till fikat (gott) !

Men igentligen inget för mig :) !

Sen  var kvällsrutinen igång med middag , bad och läggdags.......

 

Kramar jegu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards