Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Jenny - 8 oktober 2009 15:21

Är så besviken på mig själv !

Lagon till mellanmålet nu på eftermiddagen och även torsdagsfikat här på jobbet, så sätter

sötsuget in.

Karaktär.....skulle inte tro det !

När jag då går för att hämta kaffe, så kommer jag tillbaka med en nybakad äpplekaka oxå !

Hade jag bara ätit mina sabla ägg innan kakan så hade jag inte varit sugen längre, men nä då.

Så smart är jag inte i det läget.

ÅH !

Men nu är det gjort.

Jag får väl hem och städa som straff.

 

På hemväg från jobbet ska jag vägen om vår gamla lägenhet, och se hur den mår :)

Kanske prata lite med Jessica oxå :) när jag ändå är där. Glad

 

Jag och mamma funderar på att åka till Ullared på lördag.

Har inte varit där sedan i våras.

Men med tanke på hur fort Maja växer och Emil sliter hål på byxorna, så behöver jag dit igen.

Imorse var det kallt och kallare lär det väl bli så overall till Maja, mössa, vantar m.m kommer behövas.

Synd bara att man ska behöva åka dit en lördag.

Jag kommer ju missa melodikrysset !

Ja, jag vet att det är kärringvarning på det, men jag spä på lite till med att jag ibland på söndagar lyssnar på svensktoppen.

Jag inte bara känner mig gammal och passé.

Jag är gammal !

 

Ingår det i arbetslivet att känna sig osocial ?

Tycker aldrig att vi träffar några av våra vänner eller ialla fall sällan.

Kanske blir så när David jobbar som han gör.

Jag vet inte hur länge jag har funderat på att anordna en tjejkväll, men har det blivit av ?

Nä !

Vet inte vad det är som hindrat mig.

Kanske rädd för att inte ha tillräckligt fint hemma, ingen fantasi när det gäller vad man ska bjuda på eller att jag bjuder så blandat med människor så att det blir pinsamt tyst.

Jag vill ialla fall genomföra detta en dag när jag samlat mod.

Men med tanke på hur det ser ut hemma så lär det väl dröja nåt år eller så.

Kanske inte är något problem för vissa , men för mig. TystTyst

 

Kramar JeGu

Av Jenny - 8 oktober 2009 07:29

Äntligen fick jag upp mitt badrumsskåp i går.

Nu ska jag bara försöka sälja vår badrumshylla (fel färg) för att kunna köpa hyllan i rätt färg .

Bökigt värre !

När David och Emil hade åkt till svärmor på kalas och Maja hade somnat var det dax för min egen tid med stort M.

Ett glas vin en bit ost och "Bonde söker fru" !

Tyvärr är det alldeles för få sådana stunder i vardagen.

 

Jag kan inte riktig bestämma mig för vad dagens projekt ska bli.

Antingen blir det städning så gott det nu går i röran.

Eller så får det bli lite uppackning.

Svårt beslut :)

 

Kul att höra att det är några som läser min blogg,

men förvänta er ingen blondinbella direkt.

Min vardag är ganska trist, enformig och innehåller inte några större intriger.

Tacksam för era kommentarer och synpunkter !

 

Nä nu är det dax att ta tag i denna svinkalla torsdag !

 

Kram på er / JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards