Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Jenny - 23 oktober 2009 15:00

Om man ska tacka av en gemensam kollega på jobbet ska väl alla vara med ?

Men nä , så är det inte alltid.

I alla fall inte här !

Då får alla utom "hon" i växeln vara med.

Istället för att samlas på den vanliga platsen där alla kan vara med,

så stängde dom in sig i konferansrummet.

Undra vad jag har betalat på för present ?

Nu är mitt humör ibotten !

Funderar på att stänga alla dörrarna in till mitt rum så jag absolut inte syns !

 

Du kanske tycker jag är su och bitter, men detta är inte första gången man glöms bort .

En gång ingen gång...........

 

Hoppas på att helgen blir bättre.

Vi ska ju på bio imorgon om allt klaffar.

Emil ska till simskolan och dessutom så är det föräldrasim.

Detta betyder att David ska vara med i vattnet under lektionen :)

Sen ska underbara "Myran" och goa syster yster passa mina yrväder.

Är det för mycket att hoppas på att båda barnen sover lungt och stilla i sina sängar när vi kommer hem ?

Skulle inte tro det !

 

Hade hoppats på att kassetten till öppna spisen skulle komma denna veckan, men icke då !

Kommer den inte nästa vecka så blir det att ringa och skälla lite till.

Jag har ju redan ångan uppe efter att ha jagat fart på snickaren , men effekten blev att han fick fart åt fel håll.

Han stack !

Kanske lika bra.

Han visste mycket väl om att han hade gjort fel.

 

Sista kraftansträngningen för idag.........innan Willys....suck !

 

Ta hand om varandra i helgen.

Kramar JeGu

Av Jenny - 23 oktober 2009 12:56

Ja nu är det snart dax att gå hem.

Eller snart och snart denna eftermiddagen kommer bli låång.

Men först ska vio tacka av en kollega som ska sluta (tyvärr) !

Sedan är det full fart mot Willys och månadens storhandling.

Det är tråkigt att göra det , men gott när det är gjort.

 

Kanske skriver sen oxå.

Kram på er !

 

JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards