Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Jenny - 22 oktober 2009 12:01

Jag tror att denna dagen går till historien när det gäller "sämsta dagen på jobbet".

Det mesta har strulat som jag har tagit mig för.

Men någon gång måste det ju vända.

Får väl hoppas att lunchen blir bra ialla fall, för jag är vrålhungrig.

 

På lördag kanske jag och David ska på bio för första gången sedan barnen föddes.

Det betyder att ialla fall jag inte är ute speciellt ofta.

 

Dagens projekt när jag kommer hem blir ......STÄDNING !

Det måste göras.

Har inte städat hela huset på samma dag sedan vi flyttade in.

Det kanske har blivit lite här en dag och lite där en annan dag.

Vardelöst för då blir man ju aldrig riktigt färdig.

Sedan kanske jag ska vara lite generös mor blommorna oxå.

Dom som vet säger att det är bra att göra det ibland. :)

 

Nu är det mat !

Gott ska det bli (samma som i går )

 

Ta hand om varandra !

 

JeGu

Av Jenny - 22 oktober 2009 07:16

God morgon !

Har tröttnat på alla skivorna som jag lyssnar på i bilen.

Vet inte riktigt om detta är ett tecken på att jag börjar bli gammal,

men jag har börjat lyssna på ljudböcker i bilen.

Och jag kom på mig själv att köra alldeles för sakta när jag började närma mig jobbet. :)

Det kanske inte är den bästa boken , men jag fastnade ialla fall.

Jag kan verkligen rekomendera detta, för er som tillbringar mycket tid i bilen.

 

Precis innan jag skulle åka imorse kom jag på att jag hade glömt göra något i går.

Efter som både jag och David slumrade i soffan framför tv:n så glömde jag mata Herman !

Aj aj aj !

Men det fick jag göra nu på morgonen i all hast.

Nu mår han bra igen och bubblar som han ska. :)

 

Ha en bra dag !

Kram på er !

 

JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards