Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Jenny - 29 oktober 2009 12:06

Äntligen dax för mat.

Har haft så mycket att göra pga månadsslutet som är imån så jag knappt hunnit skriva.

Min lugna kväll som jag hade planerat igår, gick enligt planerna.

Vad jag inte hade planerat va att jag skulle somna 20:15 .

Jag skulle ju titta på bonde söker fru i lugn och ro, men inte då.

Sean så kom barnens stickers som jag var tvungen att sätta upp.

Majas blev jätte bra.

Emils va jätte häfftigt en liten stund tills dom började trilla ner.

Så imorse när jag kom in i Emils rum så låg dom flesta figurerna längs med golvlisterna.

Det är ju samma underlag på väggarna så jag tycker inte att det borde bli så olika resultat.

Men nu har Maja äntligen sitt lilla rosa prinsessrum :)

 

Idag blir det nog lika lite gjort igen.

Igentligen skulle jag behöva städa , men jag har inte riktigt den energin.

Och dessutom så är det väldigt gott att sitta i soffan :)

 

Jag har ju lovat mig själv att testa ett nytt recept på lchf mat varje vecka och imån är det dax.

Jag ska bara hitta något gott !

 

Kramar JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards