Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Jenny - 12 oktober 2009 14:17

Äntligen något roligt att se fram emot !

V 1 bär det av mot Lofsdalen.

Har alltid åkt till Sälen v 10, men med tanke på att vi alltid och då menar alltid blivit sjuka när vi varit där, så är detta en chansning.

Blir vi sjuka i Lofsdalen oxå så kommen jag aldrig mer sätta min fot i fjällen.

Det ska bli rikstigt kul att åka med Mattias, Ingrid, Vardemar och Hilma.

Nu kommer ju även barnen ha "kompisar" med sig.

Skönt att åka iväg efter all julstress m.m

 

Nu är det snart hemgång.

Och eftersom telia har strulat med vårt bredband så kan jag inte skriva ikväll heller.

Kul när allt flyter på så bra NOT ! :(

Längtar efter Emil och Maja !

 

Kram på er !

JeGu

Av Jenny - 12 oktober 2009 11:18

Hantverkare ett släkte för sig !

Trodde att detta skulle bli en bra dag, men ack va fel jag hade.

Bara jag hör namnet på vår hantverkare som skulle göra iordning vårt badrum så får jag rysningar och blir på fruktansvärt dåligt humör.

Att man kan ta betalt för att först göra ett för mig icke okej jobb och att dricka kaffe !

Dåliga ursäkter för dåligt utfört jobb !

Detta är bara en bråkdel av en lång historia.

För varje dag som går får jag bara mindre och mindre lust att betala den kommande fakturan :(

Ska nog gå en händighetskurs så jag slipper att anlita hantverkare i framtiden :)

 

Annars....helgen har flutit på.

Varit i Ullared och fått visakortet att slå volter :)

Haft besök av mormor och morfar.....

Röjt undan massa lådor (bara ca 10-15 kvar)

Hela familjen har blivit förkylda, Maja är värst.

Varit på "kalas" hos svärmor.

Det var bara jag, David och barnen som kom.

 

Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n när barnen har somnat.

David jobbar kväll hela veckan, så jag får själv styra över fjärrkontrollen :)

Märks tydligt att vi har haft två tv-apparater innan, men nu har Emil tagit över den lilla för att spela tv-spel på sitt rum.

Men vem vet en vacker dag kanske det sitter en liten platt sak på sovrumsväggen med ett tvillingkort i.

 

Det är en långsam dag på jobbet idag.

Lite samtal, lite faktureringunderlag.....

Jätte lugnt !

 

Ha en bra dag allihop !

 

JeGu 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards