Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Jenny - 14 oktober 2009 12:51

Min lilla hjälte har blivit dålig !

Emil va så duktg igår när vi var på bvc och tog en spruta.

Imorse klagade han över att han hade ont i armen.

Nu liggen han utslagen i sängen.

Stackars liten ! (Mammma älskar dig )

 

Nu har maten landat tungt i magen och jag borde då inom kort få lite extra energi, men...... nä !

Det är bara att inse att detta kommer bli en seg och tröttsamdag så kan det väl bara bli bättre.

 

Taskig fantasi när det gäller ......mat.

Vill ha både bättre fantasi, mer tid till matlagning och årken att laga nya saker.

Förslag ?

 

Jobbet hägrar....ha det bra !

 

JeGu

Av Jenny - 14 oktober 2009 07:15

God morgon !

Vet inte riktigt om det är en bra eller dålig dag.

Jag vågar inte känna efter.

Men jag är sjukt trött !!

Har varit lika trött i ca en vecka nu.

Skulle kunna somna efter lunch och mitt i favvo programen på kvällen.

Kanske för lite frisk luft.

 

Är nöjd med dagen igår.

Fick sova en liten stund på dagen.

Var på 5-års kontroll med Emil på bvc (spruta)

Han rörde inte en min!

Den är min pojk det :)

Våra förkylningar verkar ha backat lite som tur är.

Städade en del.

Det är helt otroligt hur mycket byggdamm man kan ha efter att ha städat ett x antal gånger sedan vi flyttade in.

 

Nu längtar jag efter kasetten till öppnaspisen.

Jag eldar ju som en tok på kvällarna i både öppnaspisen och i vedspisen , men det tar så himla lång tid och går åt mycket ved innan man når någon effekt.

 

Ikväll är det nog "vantjakt" som gäller !

Det va inget vidare att skrapa rutorna utan vantar och med "pissetofflorna" på fötterna.

Gick faktiskt in och bytte skor, men vantarna hittade jag inte.

Jag ser alltid till att barnen har bra kläder , men inte jag själv.

Är det en riktig mammagrej ?

Ja ja, man kan ju inte anklaga mig för att vara egoistisk ialla fall :)

 

Dax att dra igång arbetsdagen !

 

Ta hand om er !

JeGu

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards