Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Jenny - 21 oktober 2009 12:47

Mätt i magen.....ja en aning  :)

 

Hur ska man göra för att glömma något man väldigt gärna vill ha ?

Vill man ha det VÄLDIGT mycket så anser jag att det inte går att glömma.

Istället får man gå och vara ledsen eller grubblande och små irriterad.

Det finns lösningar på det mesta !

Jag vill verkligen..............

Det är min innersta önskan !

Det enda jag ber om !

Allt annat hämnar låååångt ner på önskelistan.

Det största kruxet är att jag kan inte lösa det själv.

Och jag är i detta fallet väldigt ensam.

Om ni kan undvika att hamna i samma jobbiga tankebanor som jag har gjort, så gör det !

Man blir bara ledsen....tyvärr.

Men det är väl sån världen är eller ?

 

Ha d så bra !

Kram på er !

 

JeGu

Av Jenny - 21 oktober 2009 09:48

Idag är jag ensam i mitt team på jobbet.

Magsjuka är det som går.

Varför känner man efter så bara man hör att någon annan är sjuk ?

Givetvis tycker jag det är tråkigt att min kära kollega är sjuk och att jag inte har någon att prata med, men samtidigt kan det vara ganska skönt att vara ensam ibland.

Va lite kritiskt i morse när jag inte fick igång webbradion , men nu är det fullt ös i högtalarna.

Tur att jag kan stänga in mig :)

 

Idag tror jag hallonen va extra sura.

Bästa mellanmålet : hallon, keso och en skväll med 40% vispgrädde.

Kanske inte låter så nyttigt , men det är gott och det funkar. (LCHF)

Till lunch blir det kycklingfile i jordnötsås.

Gött !

 

Nä nu är mini rasten över och det är dax att börja jobba igen !

Mycket idag när man är ensam.

Tur att telefonen är lugn !

 

Ha det så bra !

 

Kramar JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards