Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jenny - 26 oktober 2009 14:41

Snart dax att dra sig hemmåt ....

Vi måste till svärmor för att betala räkningarna idag.

Har inte fått igång internet hemma än.

När vi väl hade fått hem grejerna, så fanns det inget uttag i det rummet.

Vad är det för fel på trådlöst ? :)

 

Ikväll är det oxå dax att mata och dela på Herman.

Och imån på lediga dagen ska jag baka herman.

Jag har redan gjort en kaka för ca 10 dagar sedan och den blev jätte god.

Så är det någon som vill ha en bil av herman så är det bara att säga till. :)

 

Har stått upp hela dagen och jobbat så nu börjar mina fötter bli ganska möra.

Undra om man skulle kunna få lite fotmassage ikväll kanske....

Skulle inte tro det !

 

Idag har jag upptäckt tradera.

Livsfarligt att börja.

Har lagt bud på en ny pop fleecetröja till Emil och en bärbar dvd.

Har börjat jaga julklappar.

Kom på en kanon julklapp till Sanna......men det kan jag ju inte skriva här.....snopet Sannan ! :)

 

Nu tar jag ledigt och är tillbaka på onsdag !!!!

 

Ta hand om er !

Kramar JeGu

Av Jenny - 26 oktober 2009 07:16

Har ont i hjärtat !

Har varit på dåligt humör sedan fredag !

 

Varför kan inte mitt liv bara flyta på som jag vill ?

Ialla fall lite.

 

Kram  JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards