Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Jenny - 7 oktober 2009 15:37

Snart är det äntligen dax att gå hem !

Skönt att ha jobbat undan allt innan man går hem.

Nu får man börja fundera på vad vi ska äta till middag.

Har fullständigt tappat fantasin när det gäller mat och deffinitivt när det

gäller lchf mat.

Men det jobbigaste av allt är väl ändå när vi glömt ta upp något ur frysen.

Typ som idag ! :(

Ska uppfinna en frys som man kan ringa hem till och be den spotta ur sig något som vi kan laga till middag .

Jag ska nog bli uppfinnare Skrattande !

 

Skulle behöva sätta upp två väggskåp, men jag har ingen ledig väggyta !

Hur löser man det ?

Ett allternativ är ju att man skiter i att packa upp sakerna som ska vara i skåpen

och får istället stå ut med en massa lådor.

Plus att man får leta ihjäl sig efter sakerna som man inte vet var dom finns, för en flyttlåda kan hamna var som helst tex källaren eller vinden.

Eller så kan man sätta upp skåpen på ställen där dom inte passar in, men då kommer man störa sig på dom så länge dom sitter där.

Undra vilket som är värst.

Eller finns det någon som har ett annat alternativ ?

 

Nä tio minuter kvar !

Nu kan jag börja stänga av alla datorer, dock inte växeln kanske .

Det skulle inte bli så bra :)

 

Kramar JeGu

Av Jenny - 7 oktober 2009 12:41

Alltid lika seg och trött efter lunchen.

Det är då jag skulle behöva en socker kick, men ....nä !

Det får man inte äta när man följer lchf-metoden.

Tur att jag inte har tillgång till något sött på jobbet.

 

Börjar tröttna på rix fm:s musik nu.

Om jag lyssnar på rix från det att jag kommer till jobbet och tills jag går hem,

så har jag nog hört varje låt tre-fyra gånger.

Kan det inte finnas en kanal som mixar alla radiokanaler?

Hade varit kanon !

 

Nu har jag en hög med fakturaunderlag som ska faktureras och en bunt med post som

ska delas ut.

Kanske är dax att sätta fart ? :)

Nu går ialla fall dagen åt rätt håll - hemgång !

Längtar verkligen hem nu.

Vet inte om det beror på att det är höstigt och man bara vill hura ihop framför brasan.

Mysigt ska det vara !

 

Mys på er !Flört

Av Jenny - 7 oktober 2009 07:32

Man kan vara effektiv , effektiv eller effektiv.

Igår var jag effektiv på min lediga dag !

Hela dagen flöt på , barnen var snälla tavlorna hoppade upp på väggarna och tvätten vek sig själv :)

Att jag fick en timmas promenad i min ensamhet gjorde ju inte dagen sämre :)

Och tro det eller ej , men ..........Maja har bara vaknat EN gång inatt och vaknade inte förens efter jag hade duschat i morse!

Det är bara att hålla tummarna att det håller i sig !

Ikväll har jag bara ett prijekt och det är att få upp badrumsskåpet.

Försökte igår med hjälp av lill Annika , men ........hon hade för klena armar.

Jag tror det blev tre olika skruvmärken :)

Nä jag får ta hjälp av min muskulösa man ikväll, så kanske det hamnar på rätt ställe.

Efter det är det bara "Bonde söker fru" som gäller.

Tyvärr är det Stockholm-arlanda samtidigt.

Men kärleken går nog först :)

 

Kul att det är någon som hittat min blogg !

Trodde jag inte.

 

Kram på er !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards