Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Jenny - 30 oktober 2009 11:22

Äntligen fredag igen !

Även om man inte ska göra något speciellt så är det gött med fredagar Cool

Det är ju tur att man inte ska på någon megafest eller så,

för det är tveksamt ifall jag överhuvudtaget har lust att lämna "tomten" hemma.

För jag ser inte klok ut i ansiktet.

Usch !

 

Ikväll är det dax att testa nytt recept.

Jag och barnen ska testa en kycklinggratäng med vitlök och creme fraiche.

Spännande värre.

Och imån behöver jag inte laga middag alls, för vi ska på 8-års kalas hos vårat gudbarn.

Kan väl vara kul en stund, men inte så att jag skrattar ihjäl mig kanske.

Är inte alls på kalas humör.

Jag vill bara gå hemma och mysa kanske ta en fika ifall någon hälsar på, klyva lite ved och pyssla med sånt som man inte hinner med på vardagarna.

 

Nu är det exakt 40 minuter till lunch, idag blir det lax.

 

Igår kväll fick jag mig en chock ! med stort C.

Jag har kämpat stenhårt med lchf metoden hela veckan och innan när jag gjort det så har det visat resultat ganska snabbt, men nu.........

Vågen visade upp nästa 2 kg och måttbandet ska vi inte tala om.

Hoppas verkligen det vänder om jag fortsätter lika duktigt nästa vecka.

Bara att hålla tummarna.

 

Idag har jag köpt julklapp nr 5 på tradera.

Nöjd med mig själv faktiskt.

En bra början till en ekonomisk jul ifall det finns någon sådan Glad

 

Ha det så bra ihelgen !

Hoppas på att datorn kommer igång där hemma snart så jag kan skriva även på helgerna!

 

Kram på er alla !

 

JeGu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards