Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Jenny - 2 september 2010 15:48

 
Av Jenny - 2 september 2010 08:39

God morgon mina vänner !!

Nu är det redan torsdag igen och det känns som om veckan har gått fortare bara för att jag var ledig i går istället för i tisdags.

Bra val av ledig dag med andra ord :)

Imorse laddade jag för att framföra mitt missnöje på fritids, men när jag kom dit så va det en annan personal .

Men jag fick fram mitt klagomål även om det verkade som om det gick in i ena örat och ut genom det andra.

Hoppas på en allmän förbättring annart får jag väl gå vidare uppåt !

Igår var jag och barnen på Kungsmässan för att hitta doppresent till Signe och födelsedagspresent till min kusin som snart fyller 12.

David hade givetvis åkt till jobbet med Majas vagn i bagaget och då hade ju våran shopping kunnat sluta hur som helst.

Men barnen va super snälla hela tiden och vi fick köpt det vi skulle pluss varsin höst mössa till barnen.

Och ett par jätte snygga örhängen till lilla mig :)

Ikväll ska jag springa igen och det blir min vanliga femkilometare fast baklänges för att skojja till det lite :)

 

Hoppas ni får en bra dag i solskenet !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards