Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jenny - 8 september 2010 17:55

Hej mina vänner !

Idag har det varit min lediga onsdag.

Vi började dagen med att gå till affären hela familjen med en sväng om lekplatsen.

När vi kom hem fick jag ett ryck och klippte gräset.

Ett gratis träningspass :)

Sen har vi varit hos Lena och fikat.

Dom ska åka till Spanien i morgon....gottegrisar !!!

David skulle bada barnen förut.

Det slutade med att David trampade på Emils glasögon, så dom fick slänga sig i bilen för att åka till optikern.

Jag och Maja lagade mat och nu tittar vi på bollibompa.

När barnen har somnat ska jga faktiskt unna mig ett glas vin och lite popcorn efter som jag har kommit upp i så mycket steg idag så har jag råd med det :)

Ska titta på Biggest loser och Arga snickaren idag.

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen.

Känns skönt att Emil inte ska gå på fritids imån .

Han ska åka bussen både dit och hem.

 

Nu har jag äntligen fått hem en orbitreck....så nu blir det träning även när David jobbar kvällar och nätter :) !!!!!

Har nästan fått lite träningsabstinens nu när jag varit sjuk och bara legat i soffan.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !!

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 8 september 2010 13:35

 
Av Jenny - 8 september 2010 13:32

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards