Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Jenny - 13 september 2010 14:27

Herregud !

Det har fullständigt kört ihop sig i hjärnkontoret.

Idag hoppas jag på att vårt nya trådlösa bredband kommer så att jag kan börja ladda upp lite bilder på bloggen utan att det ska ta ca en halvtimma per bild.

Jag har så mycket bilder i min telefon nu så snart är det väl fullt.

Kul att kunna dela med sig oxå av allt som händer runt om kring en .

Börjar känna mig riktigt laddad inför löparrundan i kväll.

Och man blir ju mer laddad när solen skiner som den gör nu :)

Emil pratade om att han ville med mig och springa, så det blir ingen tidtagning idag :)

Kul att han vill följa med mig ibland.

 

Ha det så bra !

 

Kramar jenny

Av Jenny - 13 september 2010 07:23

God morgon mina vänner !

Idag är det måndag igen och jag är super trött.

Har inte riktigt vaknat ännu :)

Det har hänt mycket i helgen , men i ett lagom tempo.

I fredags åkte jag och barnen till varberg och sov över där i svärföräldrarnas stuga och bara hade det mysigt.

I lördags va vi på 12 års kalas och åt jätte god mat.

I går va det först Emils simskola kl nio och sedan åkte vi direkt till Boråsdjurpark där det va sponsordag.

Emil va helt lyrisk för att han fick se Elfsborgsspelare :)

Och stackars David som missade allt detta för att han har jobbat natt hela helgen.

Så kort och gott det har varit en mamma, barn mys helg !

 

Idag laddar jag för att börja springa igen efter sjukdommar m.m

Och i morgon blir det ev lite boxning med David :)

Skönt att jag har lyckats hålla vikten någorlunda denna helgen ialla fall !

 

Denna veckan går mina tankar till min mormor som ska opereras på onsdag !   

(Mormor, det kommer gå jätte bra !!!! )

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards