Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Jenny - 9 september 2010 07:21

God morgon mina vänner !

Nu är jag på plats igen efter min sjukfrånvaro.

Känns ganska skönt faktiskt.

Det gör ju inte saken sämre att det är fredag imån heller :)

Som vanligt kunde jag inte hålla mig ifrån vågen i morse.....-1 kg och - 1,5 cm i midjan.

Och för en gång skull så känner jag skillnaden.

Kunde inte sova igår kväll.

Det kändes som om allt jag funderat på den sista tiden kom tillbaka och allt på en gång givetvis.

Så det tog ett tag innan jag hade tagit mig igenom dom, men sen somnade jag som en stock.

Den gemensamma nämnaren för alla mina tankar i går blev tillslut.....KOMUNIKATION !!

Otroligt viktigt !!

Idag är Maja ledig från dagis och ska vara hemma med David och röjja i garaget, för att sedan åka till tippen.

Emil åker bussen till och från skolan idag.

Min stora kille   .

 

Hoppas ni får en bra tordag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards