Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Jenny - 20 september 2010 07:17

God morgon mina vänner !

Måndag morgon igen och det är svinkallt !

2 grader hade jag när jag åkte till bilen.

Sen steg temperaturen snabbt i bilen allt efter som jag blev mer och mer irriterad över att sprickan i rutan nu nästan har tagit sig tvärs över hela rutan !

Helgen har varit bra !

I lördags var jag med Emil på fotbollsavslutning och höll på och frysa häcken av mig brrrrrr.

Sen åkte jag och hälsade på mormor på sjukhuset.

Det var jobbigt innan jag väl fick se henne.

Har en förmåga att måla upp hemska bilder i huvudet för att inte bli chockad när jag väl är där.

Men hon lät betydligt piggare när vi var där än vad hon gjorde dagen innan.

I går hade jag och barnen lite städdag.

Det va en ganska händelserik dag :)

Först fick Emil för sig att han skulle flytta.

För han ville inte bo i vårt hem längre. och varför vet jag inte.

Men jag fick stoppa honom ute på vägen ett par gånger när han smet iväg med sin väska.

När han hade släppt den iden så skulle han och Maja ut i deras "snickarbod" och grejja.

Efter en stund kommer Emil in och säger att Maja har bankat med hammaren på glasrutan i dörren till förådet.

När jag kommer ut till förådet så ser jag ett spindelnät i rutan som sitter alldeles för högt upp för att Maja skulle kunnat göra det.

På kvällen kom det fram att det va Emil som gjorde det när han skulle döda en fluga som satt på rutan !!!

Min son i ett nötskal !!!! :)

Han försökte döda en fluga med en hammare !!!

Suck !!

Dessa barn   

Igår tittade jag på ensam mamma söker igen.

Jag känner mig alltid lika glad, sprallig och kärleksfull när jag hars ett det programmet.

Kan dom inte börja sända det alla dagar i veckan ? :)

Ikväll är det Biggest Loser !

Innan det hoppas jag att jag får med mig David ut på en promenad.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards