Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Jenny - 10 september 2010 19:21

Fredagsmys med mina små älsklingar i ....Varberg! Jag njuter till max. Lugnet har lagt sig över 55:an. Kramar jenny

 
Av Jenny - 10 september 2010 15:34

 
Av Jenny - 10 september 2010 12:48

Hej igen !

Nu har jag precis fått i mig lite lunch bestående av tacos utan bröd (bara för att få ner kaloriantalet :).

Kanske inte spelar någon större roll idag, för om jag känner mig själv rätt så lär jag sitta med näven i barnens godisskålar ikväll.

Jag längtar efter att få åka hem och packa lite grejer, äta middag med David och sen åka iväg med min små älsklingar.

Hoppas på bra väder imorgon så att vi kan vara ute hela dagen tills vi ska hem.

Hoppas ni får en bra eftermiddag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 10 september 2010 07:47

God morgon mina vänner !

Idag är det en underbar fredag !!!!

Det regnar, kaffet är slut och pappershögarna bara växer :)

Kanske är dax att göra något åt det eller...?

Igår va vi på tippen.

Nu kan man se vad som är längst in i garaget.

Två fulla lass blev det och det är såååå skönt att bli av med skiten.

Ikväll ska jag och barnen åka till ..........och bara mysa helt själva.

Hoppas vädret blir bättre sen och i morgon.

I morgon ska vi på kalas.

Min kusin Andreas fyller 12 tror jag det va :)

Kan inte hålla reda på hur mycket alla fyller.

Huvudsaken är väl att jag vet vilken dag det är alla fyller eller ?

David ska jobba natt hela helgen...stackarn.

På söndag ska vi först till simskolan, vilket kan bli en utmaning för Maja ska med.

Efter det ska vi direkt till Boråsdjurpark.

Det är sponsordag där.

Det gäller att jobba på rätt företag så att man får biljetter :)

 

Kanske skriver mer i kväll och talar om vart vi ska .

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards