Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Jenny - 23 september 2010 12:56

Hej !

Nu har jag slängt i mig lite lunch vilket var välbehövligt.

Har oxå hunnit ringa mormor som ligger inne på sjukhus efter sin operation.

Igår när jag pratade med henne lät hon i stort sett som vanligt , men idag...

Herregud vad hurmöret kan svänga !

Hade tänkt åka och hälsa på henne imorgon med maja, men nu vet jag inte längre.

Har börjat planera mitt lilla projekt som jag har i helgen oxå.

Kan tyvärr inte skriva om det här efter som David fortfarande inte vet vad jag ska göra :-)

Det får bli en överaskning ända tills det är klart.

Förmodligen kommer det bilder här på bloggen om jag blir nöjd med resultatet :-)

Nu får jag börja knega lite till innan det är dax att ta helg.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 23 september 2010 07:58

God morgon mina vänner !

Idag är det torsdag och min huvudvärk har kommit tillbaka.

Idag är det mycket som ska göras.

Först måste jag röjja undan på jobbet, storhandla, packa åt Emil m.m

Imorgon åker mina grabbar.

Ialla fall till Stockholm :)

Sen får vi se om dom kommer vidare till Östersund.

Igår hade jag en riktigt bra dag.

Mös med barnen började göra iordning i trädgården inför hösten, klippte gräset och hälsade på Myran som hade bakat jätte goda (men kanske lite hårda) kakor till oss :-)

Efter jobbet idag drar jag till Willys så min familj får klara sig utan mig vid middagsbordet ikväll.

Som vanligt på morgonen kunde jag inte hålla mig från vågen som idag visade -0,8 kg denna veckan.

Kan tänka mig att det inte blir så mycket ner efter denna helgen , men jag ska försöka att bara hålla mig till lördagen som slarvdag :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards