Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Jenny - 17 september 2010 12:37

Hej !

Nu har jag ätit lunch.

Det blev chili con carne från igår.

Men när jag skulle sätta mig för att läsa lite imin bok som jag brukar göra på lunchen så kunde jag inte läsa med än bara två sidor sen började ögonlocken att bli väldigt tunga.

Det kanske är det dystra höstvädret som påverkar mig, eller så är jag bara trött för att jag har tagit mig igenom en lång arbetsvecka.

Ska bli skönt att komma hem och mysa med familjen ikväll.

Ingen träning, inga krav.

Bara vara där för mina kära   .

Har bara några mindre små projekt i helgen, men då måste vi få igång bredbandet först.

Väntar fortfarande på koderna.

Men jag fattar inte hur datorn ska konekta till routern ???

Kanske är det jag som är oteknisk.

 

Ta hand om varandra !

 

Kramar Jenny 

Av Jenny - 17 september 2010 07:43

Hej igen !

 

Glömde en sak !

Gå in på harryda.se och rösta på bild nr 7 (snö) i fototävlingen !

Det är min kära lillasyster som tagit bilden.

Sista dagen att rösta är på söndag.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 17 september 2010 07:26

God morgon mina vänner !

Idag är det en blåsig fredag, men vad gör det :)

Det är Fredag !!!!!

Idag är dagen då vårat nya bredband ska börja fungera.

Man kanske inte ska hoppas på för mycket för det är ju trots allt Telia vi har att göra med.

Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten.

Ialla fall fram tills nio, för då är det HOCKEY !

På en fredag och bästa sändningstid visar dom hockey !?! :(

Suck !

Då blir det ett perfekt tillfälle att spendera lite tid med min bok.

Ikväll ska jag äntligen ringa mormor på sjukhuset.

Hon verkar må bra (lite lullig) av allt morfin.

Hoppas att jag kan fixa barnvakt på lördag så jag kan åka och hälsa på henne.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards