Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jenny - 22 september 2010 11:44

Nu har jag och barnen varit ute hela förmiddagen,

och barnen har precis fått i sig lite lunch.

Har lyckats ta lite bilder.

 

  

Vi har eldat upp tidningsåtervinningen.

Gott at slippa åka in till byn bara för att slänga skräp.

Medans jag eldade fick jag ett ryck och gick loss på lite buskar oxå :-)

 

  

Min stora kille tycker det är kul att hjälpa till och elda.

 

En underbar höstdag på Grönkulla !

Kom på Emil och Maja när dom satt och åt ur samma tallrik :-)

 

Nu ska vi ta det lite lugnt en stund.

Maja tittar på film och Emil speler ps2.

Så jag passar på att sätta mig med min bok en stund.

Hoppas fönstrena kommer snart.

Fakturan på fönstrena kom förut , men fortfarande inga fönster.

Konstigt att alla är så snabba med att fakturera :-)

 

Kramar Jenny     

Av Jenny - 22 september 2010 07:53

Hej mina vänner !

Idag är det ledig onsdag.

Och äntligen kommer våra nya fönster.

Det är så tråkigt att bara sitta och vänta.

Man får ju inget exakt besken om när dom kommer så vi kan ju inte hitta på något speciellt.

Hoppas dom kommer tidigt, för då hinner vi åka till Myran och fika.

Hon har utlovat nybakade kakor.

Inte för att jag behöver det , men det är väldigt gott :)

Har precis tänt en liten eld i spisen, för det är svinkallt.

Eller...lite rått ialla fall.

Både jag och barnen har sovit som stockar inatt.

Emi har sovit i Davids säng, för det brukar han göra när David jobbar natt.

Mysigt   .

Maja har precis startat kaffebryggaren åt mig :)

Mamma jag gör kaffe till dig :)

 

Hoppas ni får en bra dag (för det ska jag ha).

 

Kramar Jenny

  

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards