Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Jenny - 6 september 2010 10:22

Vill inte blir sjuk nu !

Detta är baksidan av att ha barn på dagis och fritids.

Och jag som är expert på att ta över mina barns sjukdommar (förutom magsjukan, den får David ta ).

Känns som om det är lite feber på gång.

Inget vidare !

  

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 6 september 2010 08:04

God morgon mina vänner !

 

Då var det måndag igen och återigen dax att lämna på fritids och dagis.

Maja va lite trixig att lämna idag.

Svårt att avgöra ifall det berodde på att hon var trött eller om det är förkylningen som påverkade henne.

När jag skulle lämna Emil fick jag en lättare chock !

Vi han inte mer än innanför tröskeln på fritids så kom personalen ut i hallen och va nästa lite övertrevlig, men det märker ju inte Emil.

Han hälsade på Emil , pratade om han spiderman tröja och lockade med honom in till dom andra.

Sen att han i´nte hälsade på mig det kan jag ta :)

Hoppas verkligen att detta håller i sig nu så att det inte bara är tillfälligt.

Ikväll är det föräldramöte.

Undra om det kommer fram något mer om detta då.

 

I går va vi på dop.

Lilla Signe Erika döptes.

När vi kom hem va jag i stort sett tvungen att åka till mamma för att hämta saker som hon hade köpt till barnen.

Till Emil hade hon köpt ännu en Liverpool dräkt, men med Gerrard på, vattenflaska , pennor, block och allt med Liverpool på.

Maja fick ett par rosa arbetsbyxor....skitsöta !!!

Och jag fick en himla massa strumpor :)

 

Ikväll ska jag gå/springa en runda med Emil om jag orkar.

Och sen är det soffan som gäller.

Idag börjar svenska Biggest Loser så det blir dubbelt upp idag :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards